Algemene voorwaarden

Informatie over Telly Trends
Hieronder vindt u antwoord op de meest gestelde vragen over onze webwinkel.
U kunt ook gerust contact met ons opnemen als u een vraag heeft die er niet tussen staat.

Verzending
De verzendkosten voor Nederland zijn €6,75 incl. BTW per bestelling tot € 75,00. Boven de € 75,00 worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Waar levert Telly Trends?
Wij leveren onze producten in heel Nederland. Heeft u een bestelling voor het buitenland , neem dan contact op met ons op via de e-mail.

De levertijd
Tellytrends streeft er naar om uit voorraad te leveren,  het kan natuurlijk zo zijn dat een artikel niet voorradig is en daarom houden we een marge aan van 1 tot 5 werkdagen.

Betalingswijze             
U kunt op de volgende manieren betalen:

iDEAL
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Bij het afrekenen van uw bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
De betaling via iDEAL is voor u gratis. De betaling verloopt via Mollie BV.

Overboeking:
Wanneer u kiest voor overboeking, wordt uw bestelling verzonden zodra de betaling bij ons binnen is. U kunt het volledige bedrag overmaken op rekeningnummer 7554636 t.n.v. Telly Trends, Assen. Vermeld hierbij uw ordernummer en uw naam. U dient de overboeking binnen 14 dagen te hebben uitgevoerd.

Retourneren:
Mocht uw bestelling niet naar tevredenheid zijn, kunt u uw bestelling binnen 14 dagen naar ons retourneren, mits onbeschadigd en indien mogelijk verpakt in de originele verpakking.
Indien u uw bestelling gaat retourneren, verzoeken wij u ons hiervan te informeren.  Vermeld uw ordernummer en uw bankrekeningnummer. De kosten voor de retourzending worden niet vergoed.

Klachtenafhandeling:
Telly Trends staat voor tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service of een product dan horen wij dit graag. Dit kunt u doen door te mailen naar  info@tellytrends.nl, onder vermelding van een omschrijving van uw klacht en ordernummer. U ontvangt binnen 5 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.